sâmbătă, 14 februarie 2015

edict

viaţa - cutia în care-am rămas blocată
           făra scăpare sau soluţii de ieşire
           (introspecţie)

nu-mi plăcea frigul iar aici erau minus 4
ani de zile de când risipesc iubirea
fără niciun folos
şi trimit gânduri către un om rătăcit în afara ei
în trecut
nu-mi plăcea nici singurătatea
iar aici doar mormanele de cuvinte au mai rămas
şi ele-s triste şi abia-mi mai vorbesc.

- cum e acolo? ti-e bine? tu când te-ai vindecat?
când ai scăpat?


arde singurătatea şi eu am mâinile tot mai reci
vorbele tale neaşteptate ajung la mine şi mă leagănă
precum o mamă îşi leagănă copilul
şi mi-e frică că n-or să mai poată ieşi nici ele
din viaţa asta pătrată
în care în loc de stele atârnă gânduri
ce stau să cadă pe mine.

condor deghizat în porumbel alb
zboară-mi din iubire
şi-nvaţă-mă legea despărţirii dintre noi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu