miercuri, 5 august 2015

Gând II


roiuri de gânduri se-aprind în suflet 
şi din ele desenez castele de nisip trist 
pe geamurile aburite, martore iubirii noastre. 

dragul meu, 
se lasă seară şi mocneşte liniştea între noi. 
necuvintele nespuse îmi amintesc de tine 
şi de ceea ce niciodată nu ţi-am spus. 

ne despart atâtea lucruri; 
ne despart oameni, 
ne despart vise, 
ne despart mâini
ne despart suflete. 

vreau  îţi scriu înainte de a ne despărţi şi noi, 
şi tu
şi eu. 

dragul meu, 
ne despart atâtea lucruri, 
dar noi, totuşi
plecăm mai departe aşa
cu alte mâini
plecăm mai departe aşa
cu alte suflete, 
plecăm mai departe aşa
desparţiţi de noi. 


dragul meu, 
cine  va salva din această despărţire

tot mai puternic ne sufocăm în despărţirea noastră

se lasă seară şi mocneşte liniştea între noi, 
roiuri de gânduri se-aprind în suflet
şi  opresc din a(te) iubi, a(tetrăi, a muri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu