joi, 6 august 2015

Gând III

în visul meu,
am reuşit  îmblânzesc răutatea,
am reuşit  iubesc oameni,
am reuşit  iert păcate,
 un Dumnezeu. 

am prins între coaste inima şi o ţin acolo blocată, 
la fel cum  ţii tu blocată într-un timp al uitării

arde-n vis răutatea,
iar tu-mi plângi în pumni, 
exact cum am sperat. 
te zvârcoleşti 
şi tipi,
fugi,
cazi
dar nu te ridici,

exact cum am sperat.

a venit vremea  mergi prin întunericul pierdut,
 cauţi binele şi iubirea care ţi-au fost dăruite

blocat,
niciodată la fel,
sângerând 
te ridici 
şi vrei  te întorci 
crezând  trecutul e încă acolo. 

a venit vremea  treci prin iad   ajungi în răi,
a venit vremea  mergi prin întuneric   ajungi la lumina, 
a venit vemea  gusti din rău   ajungi la bine,

exact cum sperat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu