vineri, 4 octombrie 2013

Melancolie

Doar ţie-ţi scriu rânduri printre stele,
doar pe tine te caut printre gânduri în noapte,
doar glasul tău fraged îl caut mereu..
doar pe tine te caut, te strig şi nimeni nu-mi răspunde,
pierdut în noapte târzie eşti şi nimeni nu m-aude.
Mi-amintesc fără să mă gândesc, ca prin vis, ca prin gând
cum totul, parcă ieri era, tu de suflet legat îmi erai,
gândul mi-l impleteai şi-mi şopteai vorbe de dor..
îmi sărutai fruntea cum numai tu ştii,
îmi tineai tâmplele în palme sufletului tău..
mi-amintesc fără să mă gândesc, ca prin vis, ca prin gând
cum sărutam răsăritul cu o privire în fiecare dimineaţă,
iar cu tine în suflet aduceam apusul..
Deschide-ţi usă şi primeşte-mă aşa cum sunt,
aşa cum simţi, aşa cum mă vezi..
cu totul ingheţată şi cu un suflet cald, cu gândul ruginit
şi toamna-n suflet, iubirea mea ţi-o dau, e doldora cu sentimente..
Mi-e mohorât cerul, sufletul şi gândul cel bun,
mi-e dor, iubire şi speranţă.
Îmi eşti doar tu, călător nestingherit prin mine..
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu