vineri, 27 septembrie 2013

Şi totuşi toamnă


S-a lăsat toamna peste noi, dragul meu..
sufletul meu, de tine e gol.. crezi tu oare?
S-a lăsat toamna peste mine, dragul meu..
vântul îmi suieră printre suviţele de păr,
soarele îmi încredinţează a lui ultime secrete,
frunzele palide ca ceara cad şi mor precum
gândurile în nopţile albe pătate de dor şi lacrimi,
cerul cântă cu picaturi de ploaie asemenea unui pian..
Trecut-a vremea, draguul meu..
te-ăstept să vii, să te revăd, căci dorul ăsta vechi
de-o eternitate îţi duce dorul şi sufletul mi te caută..
Ţi-am agăţat o dulce iluzie de suflet
înainte să pleci şi am sperat c-o să te-ntorci,
c-ai să vii şi-ai să mă iubeşti ca odinioară.
Trecut-a vremea, dragul meu, sufletul mi te caută
urmează zile cenuşii, goale de noi..
E toamnă peste mine, e toamnă peste dorul ce doare..
Trecut-a vremea, dragul meu, toamna e aici,
o şimţi şi o mângâi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu