miercuri, 16 octombrie 2013

Nu voi uita de tine

Dac-am plecat sigură-n toamnă, nu voi uita de tine
nu voi uita de frica ce-mi naşte gânduri negre,
nu voi uita de noi, de tine,
şi oricând m-aş întoarce către noi..

Voi rămâne singură-n toamnă
dorindu-mi să mă spăl de amintiri,
de gânduri ce-mi întunecă privirea
şi de apusul etern al sufletului meu..

Îmi bate inima în ritm de melancolie,
gândul mi-e pierdut în nopti de toamnă
şi mâinile reci în frunze stinghere şi palide.
Urme de iubire în gând, în suflet, în mine toată,
urme ce se vor topi şi se vor stinge precum
lumânarea cândva aprinsă de flacăra dulcelui dor.

Frunze muribunde îmi linistesc sufletul,
vântul cald îmi curge pe obraz
şi-mi mângâie părul,
norii îmi veghează drumul pe covorul de frunze
şi totul se stinge ca in eternul apus al sufletului.

Îmi bate inima în ritm de melacolie
si oricând m-aş întoarce către noi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu