miercuri, 1 ianuarie 2014

Eu aici. Tu acolo.



Scriu de noi, de dor, de iubire, de mine fără de tine..
Şi oasele tremură la tristeţea
şi la singurătatea sufletului meu.
Din durere nu am primit niciodată nimic.
Şi ce să primim? Şi de ce?
Nu e frig, e durere, e tremur şi.. cădere.
Cenuşă din noi, din sentimente.
Suflet din plumb şi zăpadă pe sentimente.
Niciodată unul.
Eu aici. Tu acolo.
Eu iubire.Tu doar tu.
Niciodată unul şi mereu un gol între noi,
între sufletul meu de plumb şi sufletul tău.
Timp greu pe sufletul meu
în lume searbădă, cu umbre şi fără rost.
Cine suntem noi? De ce doi si niciodată unul?
Sunt aici şi oasele-mi sunt sub tremurul tristeţii.
Visez vise pe care nu le-am visez,
şi am în suflet umbre pe care nu le cunosc.
Acum doar împrăştii tristeţe pe foi.
Scriu de tine, de dor, de iubire şi de mine fără de tine..
Dar tu...?
Vânătoarea de speranţe prin gândurile mele s-a încheiat.
Niciodată noi.
Eu aici. Tu acolo.
Eu aşteptare. Tu tăcere.
Mulţe sentimente vii în tine din aşteaptările mele.
Dragul meu, se apropie timpul nostru.
Timpul greu pe sufletul meu acum şi mereu..
Noi?
De ce nu acum? Dar când?
Vezi, multe întrebări fără răspuns. Şi răspunsurile când?
De ce nu acum?
Eu sunt singură şi tristă. Îţi ascund în mine fiecare tristeţe
şi degeaba mă minţi, îţi ştiu gândurile şi tainele,
amintirile şi speranţele.
Eu sunt singură şi pierdută.
Iată dragul meu, timpul este greu pe sufletul meu,
eu plec,
tu pleci,
şi amândoi vom fi mereu, aici, vom rămâne.
Poţi să-mi fii umbră şi fericire, credinţă şi iubire,
gând şi speranţă
sau tristeţe şi durere infinită,
dar măcar vom fi amândoi.
Eu aici. Tu acolo.
Mereu ai vrut să mă întorc, dar ai ales tăcerea în locul meu.
Tu tăcere. Eu dorinţă.
Acum totul e altfel.
Nu am învăţat să te urăsc, nu am vrut
am învăţat să-ţi fiu iubire şi bine.
Am învăţat să-ţi fiu eu,
aşa cum mi-ai spus în seara aceea când fugeam de mine
ai venit, m-ai luat de mână si mi-ai spus să mă opresc
şi să fim amândoi.
În zadar..
Eu aici. Tu acolo.
Tu pleci
însă un aer vechi al amintirilor pe mine mă opreşte,
îmi stă în cale.
Tăcerea ta o fi?
Eu sunt aici, aici voi rămâne. Tu vei fi acolo, vei fi doar tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu