luni, 2 septembrie 2013

Tu, ploaie caldă de iunie..

Ai venit ca o ploaie caldă de iunie..
cu caţiva nori nebuni
după tine, ce strigau şi-ţi plângeau dorul..
 Ai venit ca o ploaie caldă de iunie..
de-atuci mi-e doar dor.
Mă opresc şi ascult ploaia,
te ascult pe tine, doar pe tine.
Mă scalzi in dor,
mă scuturi şi din nou.
 Acum plouă.
Eşti tu?
Eu?
Noi?
Suntem noi, în inalt sau abis,
cu zeci de nori nebuni
ce stau şi plâng.
Ai venit ca o ploaie caldă de iunie..
de-atunci mi-e doar vis,
deloc fericire,
doar dor.
Du-mă-n sus şi-n jos,
înalt şi abis,
fericire şi visare,
să văd nori râzând, plângând de fericire,
într-un cer abia născut din picuri
mii şi mii de viaţă.
Vii şi pleci,
te întorci,
aduci picuri calzi ce-mi udă sufletul
în genunchi,
şi vântul uşor foşnind prin gănduri
şi frunze căzute la pământul
îmbibat in picuri de dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu