joi, 12 septembrie 2013

Toamnă-n gânduri

Nu-mi amintesc ca gândurile
să fi durut mai tare ca acum.
Gânduri sugrumate de indiferenţă,
ce se derulează uşor şi din ce în ce mai repede
ca o piesă de teatru în care străina ta prezenţă
suflă cu nămeţi de tăceri.
Astăzi te văd printre picături de dor şi uitare
avem un mâine fiecare şi un ieri pe care
nu ni-l amintim în doi.
Goi de speranţe şi iubire, astăzi renunţăm
şi avem nevoie de un altNoi
cuvintele adunate în gând,
se deşiră in realitate,
fiecare vis se ciocneşte de realitate şi se face ţândări.
Am îngropat fiecare gând,
fiecare vis şi m-am ciocnit eu de realitatea ce-ţi duce lipsa
Tu nu erai aici..
Am intrat in cameră cu ochii închişi
şi m-a cuprins sentimentul de dor,
merg pe vârful degetelor să nu trezesc vreo amintire
de mult uitată.
am deschis ochii..
totul e rece, totul e plin de dor şi praful amintirilor
încă este aici, dar tu nu eşti.
Se întâmpla să te caut şi să nu te găsesc,
dar eşti acolo şi priveşti.
Priveşti şi parc-apeşi pe suflet asemenea unui pian
rănit de timpul putred şi istoric

Frunze de dor în sufletul meu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu