joi, 19 septembrie 2013

Gol

Îmi doresc sa mă trezesc goală..
goală de tine, goală de speranţe,
goală de dor, goală de tristeţe,
goală în toamna asta a sufletului,
cu gânduri ruginii,
când trimit frunze în mii de culori
spre sufletul tău,
trimit gândul cel bun spre inima ta,
te sărut cu privirea şi plec..
Să nu-ţi mai aud gândurile,
să nu-ţi mai citesc privirile,
să nu te mai am nici
în cel mai adânc sentiment,
şi nici în cel mai adânc gând,
dar să trăim ca unul singur.
Să păşim pe stele ţinându-ne de mână,
să fim unul singur şi totuşi doi,
să iubim un întreg şi nu jumătăţi,
să-mi topeşti dragostea de ceară
ce mi se varsă uşor pe tâmplele copilăroase
şi să-mi treci prin suflet ca un val,
să-mi speli tot răul..
Da, iubite..fii briza mării,
fii valul ce-mi spală răul,
fii întregul meu,
noaptea când ochii negri, plânşi şi singuri iar inima stearpă.
Dă-mi acum, în noapte târzie, ochii plănşi
să-i mai privesc o dată, să mă oglindesc
în ei ca-n sufletul tău şi nu-ţi mai cer nimic.
Cu-atâtă dor o să-i privesc şi-o să-i sărut,
o să tac şi o să-ţi mai închin un gând,
un gând de neuitat ce-ți va rămâne încrustat în sufletul asfințit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu